Retourbeleid voor Sealed Pokémon Producten
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit en echtheid van onze Pokémon producten. Omdat wij uitsluitend nieuwe en gesealde items verkopen, gelden voor retourneringen de volgende voorwaarden:
Algemene retourvoorwaarden
Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
Alleen volledig ongeopende en originele gesealde producten komen in aanmerking voor retour.
De verzegeling (seal) van het product moet onbeschadigd, intact en ongewijzigd zijn.
Producten waarvan de seal is verbroken, beschadigd of verwijderd kunnen niet geretourneerd worden.
Bij retournering wordt het product eerst door ons team gecontroleerd voordat een terugbetaling plaatsvindt.
Als een product niet meer in originele staat verkeert (bijvoorbeeld geopend, beschadigd, of gemanipuleerd), behouden wij ons het recht voor om het retourverzoek te weigeren.
Reden voor deze voorwaarden
Pokémon producten zijn gewild en waardevol. Helaas komt fraude voor waarbij kaarten uit verpakkingen worden gehaald of vervangen. Om de integriteit van onze producten te waarborgen en al onze klanten originele, onaangetaste producten te kunnen blijven leveren, hanteren wij deze strikte retourvoorwaarden.
Proces voor retour
Neem altijd eerst contact op via [jouw e-mailadres] met je bestelnummer en reden van retour.
Na goedkeuring ontvang je instructies voor het terugsturen.
Verpak het product stevig om beschadiging tijdens transport te voorkomen.
Na ontvangst en controle van de staat van het product, storten wij binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug.